Blog Left Sidebar

4 mei, 2021

De vragen uit de webcast (22 juni 2021) Het pensioenfondsbestuur praatte u graag in een uurtje bij ten aanzien van de situatie van het pensioenfonds, het nieuwe pensioencontract. de administratie, de planner en veel meer zaken. De vragen die gesteld zijn worden beantwoord in deze QA webcast 22 juni 2021.   Vragenuurtje Op vrijdagochtend 2

20 april, 2021

Overgangsregeling VPL Op 31 december 2020 is het laatste deel van het Voorwaardelijk Ouderdomspensioen ingekocht voor degenen die daar recht op hadden. De overgangsregeling VPL is hiermee ten einde gekomen. Aanpassing hoogte voorwaardelijk pensioen Elk jaar besluit het bestuur over de hoogte van het voorwaardelijk pensioen. Het fonds volgt daarbij PME. Voor de inkoop is

26 januari, 2021

Jouw pensioen in 2021                                       English below Thales Nederland heeft een eigen pensioenregeling voor alle medewerkers. De afspraak is dat deze vergelijkbaar of beter moet zijn dan die van de bedrijfstak Metalektro. In 2021 veranderen de premies die je betaalt licht. In dit bericht informeren we je graag. Opbouwpercentage blijft gelijk Elk jaar bouw je over

12 januari, 2021

Elke maand wordt er een presentatie gehouden over de pensioenregeling van Thales Nederland, voornamelijk bestemd voor nieuwe medewerkers, maar iedereen die geinteresseerd is is welkom. Hieronder vind je het schema. Wil je een presentatie bijwonen, stuur dan een mailtje met de datum waar je bij wilt zijn. Dan ontvang je meer informatie over hoe je

3 november, 2020

Nieuwe app voor inzicht in pensioen: de Pensioenchecker! Deze app geeft  je op een simpele manier antwoord op de belangrijkste vragen over je pensioen. Vragen als: Hoeveel krijg ik straks? Wanneer krijg ik pensioen? Kan ik eerder stoppen? Kan ik mijn pensioenbedrag verhogen? Download de app, log in met je DigiD en je krijgt direct

23 oktober, 2020

In september 2020 heeft het pensioenfonds een enquete gehouden onder iedereen die pensioen heeft bij het pensioenfonds. Er was een zeer grote respons, waar wij iedereen hartelijk voor willen bedanken. Bijgaand de uItkomsten! Het bestuur neemt de uitkomsten mee in het communicatiebeleid en stelt een verbeterplan op voor de communicatie met de pensioenservicedesk van Centric.