Blog Left Sidebar

31 maart, 2020

Voor gepensioneerden die in het buitenland wonen geldt dat zij ieder jaar een formulier moeten opsturen naar het pensioenfonds. Dat formulier is een bewijs dat de ontvanger van het pensioen in leven is. Dit is nodig omdat er geen koppeling is met persoonsadministraties in het buitenland waardoor overlijdens niet automatisch worden doorgegeven. Door de gevolgen

24 maart, 2020

Het bestuur van Stichting Pensioenfonds Thales Nederland hoopt dat u gezond bent en blijft en deze – voor ons allemaal – vreemde periode goed doormaakt. Iedereen merkt de gevolgen van het coronavirus in het dagelijkse leven. Scholen, een aantal bedrijven en winkels zijn dicht, we houden allemaal afstand en beperken ons sociale leven. U ontvangt

9 januari, 2020

We staan er ultimo 2020 goed voor en toch verhogen we uw pensioen niet In januari 2020 ontving u een brief van ons over uw pensioen in 2020. Elk jaar kijken we of we uw pensioen kunnen verhogen, om de verhoging van de prijzen (inflatie) te compenseren (indexatie). Dit mag alleen als de financiele positie

9 december, 2019

Vanaf nu is de nieuwe pensioenplanner gereed. Dit betekent dat er gerekend wordt met de laatst bekende gegevens, met peildatum 1 januari 2019. U ontvangt twee brieven over de pensioenplanner, een identificatiecode en een autorisatiecode. Als u zich registreert bij de planner met een eigen gekozen toegangsnaam, kunt u daarna met de toegestuurde gegevens de

7 oktober, 2019

In MijnPensioenOverzicht.nl (MPO) worden pensioenaanspraken op basis van drie scenario’s getoond. Dat betekent dat de AOW en de aanvullende ouderdomspensioenen opgeteld zichtbaar zijn in één overzicht, de navigatiemetafoor. Deze laat het bedrag van het ouderdomspensioen zien in een verwacht, pessimistisch en optimistisch scenario. In de netto maandbedragen bij de navigatiemetafoor is rekening gehouden met het